Äntligen ❤️

Hej finaste ❤️

Äntligen mår jag bättre. Jag stod ut hela behandlingen. Det gör så ont. Det går inte ens beskriva. Nu är det gjort och det är 6 veckor kvar till nästa gång.

Kycklingarna har jag virkat. Vill du ha en så kostar de 50 kronor styck. Bara skicka ett mail till miaseget@gmail.com eller skicka sms till 0721-674721. Vill du ha mönstret så kostar det 20 kr.

Min vännina, kom in en runda nu i veckan. Hon har stöttat mig igenom behandlingen. Hon är fantastisk 💕

Dessa halsbanden är också klara nu. De kostar 200 kr ❤️

I onsdags efter behandlingen så följde jag med på bågskytte. Jag tränade en stund, orkade inte hela träningen. Det tar ett par dagar efter behandlingen innan jag mår bra.

Igår fyllde Kent år så vi åt lunch på Rosegarden. Så gott. Sedan handlade vi hem lite småplock till kvällen. Jocke och Emma dök upp en runda.

Nu är vi på väg till Caroline, som ska bjuda på lite mat. Mysigt 💕

Kram kram 🌷🌻🌷

2 kommentarer på “Äntligen ❤️

Lämna en kommentar