FY FAN för dessa jävla AS!

Hej läsare.

Jag ville bara lägga upp det inlägget först då jag inte la upp något inlägg igår. Jag återkommer när det är skrivet och klart. Så länge önskar jag en god morgon. Kram ❤

Petterssons gör skillnad!

Ordagrant från Linda Erikssons Facebook

FY FAN, vill jag börja med att säga! Så känner jag i hela kroppen!
Jag har i många år brunnit för att hjälpa Våra hemlösa och fattiga. Jag har samlat in kläder, skänkt pengar, volonterat varje julafton och serverat julbord osv osv.

View original post 447 fler ord

Kommentera

